luciafirande på skolan

Idag trotsade jag mitt eget välmående och klev upp klockan sju för att se luciatåget på skolan klockan halv nio. I vanliga fall har jag ju sovmorgon till tio. Men det var fint, mysigt var det verkligen! Fast jag somnade nästan lite då och då. Schleeeetet.

Nu sitter jag här och har egentligen samhällskunskap, men eftersom jag, Jimmy och Julia redan är klara skriver jag istället på min litteraturanalys som jag inte är klar med på långa vägar vilket känns sjukt jobbigt. Och nu sitter jag här istället för att skriva den. Jag är då för jobbig.

Kommentarer
Postat av: Emma

mysigt. =) mysig lucia på dej!! =)

2007-12-13 @ 14:33:38
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0