lite julshopping

Det blev en trevlig dag idag trots allt, de där tre timmarna jag hade hål gick fort, började på mitt historiaarbete (SOM JAG ÄR KLAR MED EFTER ATT HA JOBBAT JÄVEL IKVÄLL) och sen var tiden liksom bara förbi! Hängde ju bara i cafeterian och kollade på musikarna hälften av tiden så det var inte alls så farligt. På franskan fikade vi med steg 1arna också och Malin, Hanna och jag gömde oss bakom en gardin och det var sjukt vad jag skrattade, vet inte ens varför. Sen gick jag till stan med Leon, trevligt att få sig en liten pratstund med honom för det var länge sen! Kom till stan och fick nåt ryck och fick för mig att jag skulle köpa julklappar (eftersom jag inte köpt en enda..)

Kom hem en och en halv timme senare med pappas julklapp och halva Annas julklapp och två par örhängen till mig själv. Kunde liksom inte låta bli, har suktat efter båda två hur länge som helst nu, haha. Har iallafall bestämt vad jag ska köpa till både Anna och Lotta nu, ska styra upp det, imorgon kanske? Bor ju i princip på stan nu sen vi flyttade så det är bara att svänga förbi ju. Vad jag ska köpa till mamma är ju ett större problem. Min ekonomi spricker juuuu! Och vad ska jag ge Elisabet? Får nog nästan köra på det jag hade tänkt köpa till henne från början.

Kvällen var trevlig iallafall, kul att få träffa Sara och Anna! Kom hem och skrev mitt historiaarbete, fyra hela A4 har jag alltså åstadkommit ikväll, ändå lite stolt. Och nu är det klart. Fast det inte ens behöver vara klart. Jag är så duktig. Schént med bastu sen också, det är gött att ha en måste jag säga. Nu ska jag gå och lägga mig, underbart med sovmorgon lääänge för en gångs skull.

18 december - ett år sen vi vann Bräntiskampen. Fortfarande helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0