julstämning

Idag vaknade jag ännu en gång av att jag inte kunde andas. Sen försov jag mig dessutom en timme för jag och Nina skulle dra till News och ta en latte efterso att mina fikakuponger gick ut idag. Iallafall klev jag upp och upptäckte att mamma hade julpyntat hela lägenheten, och så satt jag där i nån mysig julstämning när jag fick klä våran lilla julgran och när vi sen lyssnade på julmusik när Nina kom. Sen blev det latte på News och massa snack, skönt att komma ut bland folk lite grann när man har legat hemma i några dagar.

Mår mycket bättre nu också, stannade hemma ikväll igen men det var nog vad som behövdes. Har sett The Break-Up med mamma, mysfilm med tända ljus och ljusstakar i fönstren, kan ju inte bli bättre. Nu sitter jag och kollar på American Pie 2 också, mycket film i helgen, men det är väl så det ska vara när man är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0