julavslutning, klar med julklapparna, julfika med klassen, julstressade människor, JUL JUL JUL

Jaha, idag hade vi då julavslutning. Klockan nio satt vi i Valhalla (ja, våran aula heter faktiskt så) och fick se allt från dans till musik och teater, och inte att glömma det väldigt annorlunda talet av rektorn, handlade mer om våldtäkt och att män är avundsjuka på kvinnor än om julen. Sen fick vi glögg, juleskum och pepparkakor av Ulrica och Mats, Hannes fick spela sin låt igen och sen läste Matsyyy världens längsta saga och alla satt nog mest och längtade till friheten. Men vi är för mysiga ändå!

Efter det löpte jag på stan i fem timmar, med Elin, Emma, Molly och Filippa. Är klar med alla julklappar nu iallafall! Måste styra upp att slå in allt bara, får fixas på söndag eller så. Jag fattar inte att det är julafton om två dagar. Lördag och söndag kvar liksom. Skönt att jag kirrade klapparna iallafall, lär inte gå att ta sig fram imorgon (idag, åh vad drygt sånt här är)

Ikväll blev det skräckfilm och mysprat hemma hos Molly, med alla som jag var på stan med förut idag plus Leon. Jag har världens bästa kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0