glögg och vilda barn

Efter en oväntat mysig och trevlig dag på stan med mamma är jag nu ÄNTLIGEN ägare till en svart kappa. Åh vad jag har velat ha en. Pappa pajade dock min glädje en aning senare på kvällen men det tog sig upp igen efter ett tag, orkar inte ens gå in på vad det var om. Efter shoppingen med mamma tog hon och jag och pallrade oss iväg till min lilla barnvaktsfamilj. Det var väldigt trevligt med glögg och hundra sorters fika och två otroligt vilda barn som hängde och klängde och skrek om vartannat. Tur att jag inte är illa omtyckt iallafall.

Ikväll har jag varit med Anna, som jag har känt sen jag var två år. Blev trevligt med barndomsminnen i stora lass, och gott fika där också. Imorgon blir det stan med Julia, goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0