DAAANSA

Tio dansföreställningar senare var man ganska sliten vill jag lova. Men helgen har varit underbart rolig, som vanligt. Det är just såna här stunder jag verkligen förstår varför jag älskar att dansa. Det finns inget bättre. Flera av föreställningarna var fullsatta också, och även om lockingen för det mesta gick skitdåligt så kändes de andra danserna bra så för det mesta har helgen gått bara fint och jag har haft sjukt kul! Alla mina vänner där är så goa också, åh jag saknar det redan. Nu är man som mest taggad och så är terminen slut, det suger. Men kursstart igen vecka 4 så vi klarar oss nog, och sen kör vi på för fullt igen!

Nu vill jag faktiskt mest bara sova. Ska ta och leta rätt på bilder ifrån helgen sen, men tills dess bjuder jag bara på den här!


Kommentarer
Postat av: Emma

kul med dans. =) ha en mysig kväll!

2007-12-17 @ 20:06:11
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Louise

Åh när man läser eller ser nått som har med dans att önskar jag att jag fortsatte med dansen.
Ha de så bra!
Kramar Louise

2007-12-17 @ 20:10:00
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0