arn - tempelriddaren och dansmattebattle

Dagen efter julafton är och har alltid varit en sån där dag när ingen riktigt verkar veta vad man egentligen ska hitta på. Jag kunde inte ta mig upp ur sängen idag, mina ben kändes sladdriga och jag ville egentligen bara sova, så jag låg kvar i sängen till tjugo över tolv fast jag hade satt väckaren på elva. Klev sen upp och efter att ha tagit revansch efter gårdagens förlust i Jeopardy fast denna gång i NE-spelet tog jag mig en promenad i min ensamhet med min nya bästis som enda sällskap.

Det var riktigt skönt att komma ut lite. Kände en enorm lust att hälsa God Jul till alla som gick förbi, men det kan man väl inte göra? Inte här i tråkiga, rör-mig-inte-jag-är-rädd-för-alla-människor-bara-för-att-jag-är-svensk-Sverige iallafall.

Nu ikväll var jag och la familia på bio, såg Arn - Tempelriddaren. Helt klart bättre än jag hade förväntat mig, hade i och för sig ingen aning vad den skulle handla om när jag kom dit men ändå. Det var trevligt. Nu sen vi kom hem har vi kört dansmattebattle, pappa var faktiskt kung på det där efter ett tag (hallå, ni som känner min pappa, kan ni överhuvudtaget tänka er honom ställa sig på en dansmatta? Vavava? Nä tänkte väl det). Han är sannerligen en man full av överraskningar.


ÄLSKLING       Dansmatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0