årets julafton

Så var den stora dagen förbi, och kan väl inte säga annat än att jag är jättenöjd med hur dagen har varit! Började med att kliva upp och hittade i "julstrumpan" (det var typ en påse, haha) senaste VeckoRevyn och en stor låda med godis, till största delen Geisha och en så biobiljett, så imorgon blir det bio med familjen, mysigt! Sen tog jag en lång och härlig dusch och klippte min lugg, och sen åt vi - oj vad vi åt. Sen blev det Kalle såklart, kan bara inte låta bli fast det blir tråkigare och tråkigare för varje år som går.

Efter Kalle fikade vi lite och sen blev det paketöppning! Mycket nöjd är jag ändå, särskilt med tanke på att jag nästan inte önskat mig något. Men jag säger nog imorgon vad jag har fått för jag orkar inte nu. Efter julklapparna kilade pappa och jag ner och kollade på Karl-Bertil Jonssons Jul, en klar favorit på julafton i min familj. Sen ännu mera fika och så spelade vi Jeopardy (haha stavas det så?) vilket var sjukt roligt och trevligt, trots att jag förlorade varenda gång i princip. Men det tar jag igen imorgon, muhaha.

Men det här blev faktiskt en riktig toppenjulafton! Saknade nog mamma lite bara, just julafton är en väldigt negativ dag att ha skilda föräldrar på. Nu ska jag ta och lägga mig i min säng och roa mig lite med min nya älskling - en ny grön iPod Nano, det är fräääscht säger jag, för att citera en grym grabb som jag och Nina träffade på i somras i Stockholm.

Bilder från min julafton imorgon eller nåt. Hoppas alla hade en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0