tandläkaren

Idag gjorde jag mitt första tandläkarbesök på tre år, fick höra att jag skulle ha blivit kallad i oktober 2006, men det hade blivit "lite" försenat. Ett år sent? Bra jobbat Folktandvården 3tr! Iallafall så borstade jag mina tänder bra, hade inga hål eller nånting men hon psykade mig så idag har jag vägrat sötsaker hela dagen.

Hade matteprov idag som var jättemycket svårare än jag hade väntat mig, sen jättelångt hål som blev aningens drygt på slutet och sen dans innan jag var tvungen att cykla iväg. Har förresten aldrig varit så blöt som jag var idag. Satan vad det har regnat. Fick en varning imorse iallafall av nån okänd tjej som sa att jag inte kunde ta vägen genom tunneln till skolan, tur det för jag for förbi och där var det en halvmeter vatten. Stod en gubbe och sanerade där, han hade vatten upp till knäna.
http://www.vk.se/Article.jsp?article=136046
Älskar vi inte alla störtregn när vi måste ut och cykla i det? Nu ska jag gå och duscha och stänga av här för idag ska jag gå och lägga mig tidigt hade jag tänkt. Imorgon ska jag vara med Dennis, helt galet länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0