rix fm, citykalaset

Innan jag skriver om min lilla London-resa måste jag bara skriva en snabbis om förra helgen eftersom att det var helt sjukt roligt.

Otaggad som satan blev jag på fredagen meddragen till en förfest på Tomtebo vilket det trots allt blev två tummar upp på, med Lyckselebrudar, en joggingtur och en himla massa toalettbesök. Sen drog vi ner till stan, hade missat alla artister på rix men, träffade hela Umeå och jag var bara glad! Träffade så gott som alla som jag ville träffa så bara glada miner där! Kom hem glad på alla sätt, träffade min lilla mamma som kom hem samtidigt och så satte vi igång och gjorde varma mackor, jättemysigt!

I lördags var jag och Nina först på nolia, Erik hängde med en sväng men han hade nog inte så roligt. Vi köpte tunnbröd och drog hem till mig och åt det med en massa smör. Älska fett. Sen efter middagen såg vi på avsnittet av Allsång på Skansen när vi var där, mys och minnen till tusen. Drog ner på stan, kollade in dansskolans uppvisningen och sen hängde vi med Kiosken, Viktor och Sara och jag var taggad på Nanne, dansade och shakeade loss, ingen var tyvärr på. Lyckades på något sätt kamma hem en puss av ett random, inte trevligt, han hånglade typ med min kind. Nina fick en bulle hon. "Du får bullen så får hon pussen". Hehe sen åkte vi bil. Efter det kom vi tillbaka till stan, tryckte oss fram till tredje raden på Melody Club och det var galet! Alla var galna helt enkelt! Men det var jätteroligt, trots att alla hällde vatten på en och nån lyckades slänga ett tuggummi INNANFÖR min tröja.
Jag och Nina hade råkat ha likadana kläder på oss nästan, samma färger och så, fick oväntat lite kommentarer om det men några lyckades vi med "Tja tjejer! Kan ni inte stanna? Ni ser ut som tvillingar!".
Nej, det var en riktig toppenhelg helt enkelt, tur att jag var otaggad innan så det blev ännu bättre. Woh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0