like you said

Det regnar igen. Vad less man blir. Idag har jag och Nina hälsat på Haga, sen for vi till skolan och vi fick veta att våran klass inte kommer att ha Arbetsliv och lärande den här terminen så vi har från och med nu sovmorgon till kvart över tolv varje onsdag. Idag fick vi hål i två timmar istället, och ingen var sugen på att bara sitta av det idag igen, så halva vår klass for till Draggen istället. Det var riktigt trevligt, träffade massa människor jag inte sett på hur länge som helst och så, så det var great! Hann inte äta pizza och alltför mycket mat från Draggen fick jag väl inte i mig heller, så i rasten på litteraturen köpte jag mig en yoghurt. (varför pratar jag om det här?) Hur som helst en trevlig dag!
Dagens mest hörda kommentar förresten "Linnéa? Men du går väl inte här?"

Vi ska skriva dikter på litteraturen. En dikt av intrycken vi fick när vi gick runt på Midgård i tio minuter. Jag kan inte skriva dikter! Får klura på den där imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0